Testování přípravků Lipikar od La Roche-Posay

Díky serveru pro maminky Modrý koník, jsme měli možnost otestovat dva přípravky z řady Lipikar od La Roche-Posay. A jak to všechno bylo...?


Když jsem dostala zprávu, že jsem byla vybrána na testování produktů Lipikar od La Roche-Posay, měla jsem neuvěřitelnou radost. Dvě děti jsou atopici a třetí se potýká s novorozeneckou seboreou. A tak jsem se nemohla dočkat, až čistící gel Lipikar Syndet AP+ a balzám Lipikar Baume AP+ vyzkoušíme.

Čistící gel Lipkar Syndet AP+ má neutrální, příjemnou “vůni”. Ani jedno z dětí nedráždil, nepálil a naopak dcera a syn byli nadšeni, že mohou mít v koupeli něco, co má aspoň trochu bublinek.  Vyzdvihuji také pumpičkové balení, které je velmi praktické. Takže za nás super, protože mnoho mycích přípravků zejména dceru štípaly. Na tomto čistícím gelu je vyloženě napsáno, že je i na seboreu, takže jsme našemu tříměsíčnímu synovi hlavičku gelem myli, ač na zbytek tělíčka jsme na mytí nic nepoužívali.












Balzám Lipikar Baume AP+ má taktéž neutrální, příjemnou “vůni”, krásně se roztírá a opět pumpičkové balení je uživatelsky super. Nejmladšího syna se seboreou jsme po koupeli natírali od hlavy až k patě. Po týdnu mazání hlavičky a za použití hřebenu na vyčesání šupin, se mu hlavička krásně zlepšila. Pokračujeme v mazání a zatím není potřeba vůbec používat hřeben, protože se další seborea netvoří. 

Druhý syn, rok a půl starý, měl několik posledních měsíců s atopickým ekzémem veliké problémy na kolenou a lýtkách. Nic nezabíralo, ani kortikoidy neměly žádný pořádný účinek. Naprosto upřímně píšu, že jsem nevěřila, že by nějaký balzám dokázal syna atopických fleků zbavit. O to jsem víc jsem byla příjemně překvapená, že balzám opravdu zabral a úplně mu skvrny zmizely. 
                   








Čtyřletá dcera má taktéž atopický ekzém v jednom podpaží a podkolenní jamce, u kolene a na lýtkách. Zjistila jsem, že po sprše dcera na balzám reaguje dobře, ale jakmile ji mažu po koupeli, tak jak je kůže asi víc rozmočená, tak si stěžovala na štípání. Každopádně jí většinou sprchujeme a tak se nechala normálně mazat. Bohužel u ní nenastalo žádné velké zlepšení, ani tedy zhoršení, stav kůže na nohách je stále stejný. Akorát tedy v podpaží se ekzém krásně zahojil, takže i u ní mohu napsat, že účinek pozitivní byl, byť jen na jednom místě.

Jako dárek jsme ještě dostali malou knížečku Tajemství spánku, kterou děti často chtějí číst a syn jí s radostí prohlíží, takže už je dost používaná. Rozhodně děti moc potěšila, děkujeme.
Závěrem bych chtěla moc poděkovat za možnost testování řady na velmi suchou a atopickou kůži od La Roche-Posay. Po dopotřebování testovacích produktů budeme určitě kupovat znovu. Také uvažuji nad koupelový olejem Lipikar olej AP+, myslím, že by se do koupele hodil víc než čistící gel, který jsme teď používali.

Komentáře

  1. Jako v těhotenství jsem fakt neměla zase tolik peněz na to, abych různě testovala a zkoušela a tak jsem šla raději na jistotu podle toho, co mi kdo poradil. Škoda, že vývoj mobilních aplikací v tu dobu nepřál těmto appkám, protože bych brala nějaký souhrn toho, jaké produkty jsou dobré a jaké ne. Hodně jsem tedy používala dTest a pak teda spotřebitelské recenze. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat